Sunday, August 12, 2018

I don´t like Sundays.

Sunday, August 12, 2018
Image from the Net.
I don´t like Sundays, never did.

Not obliged to. Just don´t like it.

Sundays are sad, blue, no family, nothing to do.

I don´t like Sundays, never will.

Blame it on me.

I don´t like Sundays. Never did.

Enjoy your Sunday, if you feel like.

Image from the Net.


PS: There´s always a chance to save the day !

I miss my Dad, I really do. Love you to the end of time, forever...Happy Father´s Day !


xxx

Tina

2 comments:

  1. Gostei, Tina; consegui traduzir, embora meu inglês esteja bem enferrujado! :) Pessoalmente, eu gosto; é o dia em que bebo meu vinhozinho e penso sobre a vida. Isso, quando não rola um futebol!... :) Meu abraço, amiga; bom resto de semana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada meu amigo! Desculpe-me pelo post em Inglês, mas às vezes não dá para traduzir... Beijos

      Delete

Obrigada pela sua visita!

 
luzdeluma st © Code is Pocket